Provedeme Tě naším e-shopem krok za krokem!

Znáte náš e-shop? Rádi bychom vám v tomto článku představili krok za krokem nákup u nás. Projdeme s vámi možnosti platby, dopravy, reklamaci, aby bylo vaše nakupování u nás maximálně komfortní!

Co vybrat...

Snažíme se svým zákazníkům poskytovat široký výběr těch nekvalitnějších produktů na trhu a svou nabídku neustále rozšiřujeme (primárně na základě požadavků našich klientů). Na našem e-shopu nadejte několik kategorií: pro pejsky, pro kočičky, pro králíky a drobné hlodavce, pro slepičky a drůbež. Pokud tápete ve výběru, neváhejte nám napsat! Různé tipy na super výrobky a novinky najdete na našem Instagramu. Pokud vás zajímají zkušenosti jiných našich zákazníků, tak se určitě přidejte na naší V.I.P skupiny na Facebooku!

Doprava a platba 

Chceme, aby nákup u nás byl maximálně pohodlný, proto nabízíme několik možností platby i dopravy. Jako platbu si můžete zvolit bankovní převod, mallpay, platba kartou, Apple pay nebo dobírku. Jako způsob dopravy si můžete vybrat mezi dopravci WEDO, Zásilkovna a Agroman kurýrem, který rozváží zboží po Ostravě a Frýdku-Místku ještě týž den! 

Rozumíme, že je velice otravné čekat dlouho na objednané zboží, proto se snažíme tuto dobu maximálně zkrátit - objednávky zadané ve všední dny do 12:00 odesíláme ještě v ten den (při volbě Agroman kurýra budete mít zboží u sebe během pár hodin).

Reklamace

Stalo se, že objednané zboží nenaplnilo vaše očekávání? Neváhejte zboží reklamovat! Nebudeme se vyptávat na žádné podrobnosti, proč dané zboží chcete vrátit, ani nebudeme celý proces protahovat na dlouhých 30 dní - vše vyřídíme během pár hodin!

Byli jste spokojeni? Dejte nám vědět!

Jsme rádi za každou zpětnou vazbu - to vše nám pomáhá zlepšovat naše služby pro vás! Pokud se chcete podělit o svou zkušenost s ostatními, budeme rádi, když zanecháte svou recenzi na našem Facebooku, kde za každé ohodnocení rozdáváme dárky!

Chcete se na něco zeptat? Hledali jste u nás nějaký produkt, ale nenašli jste? Neváhejte nám napsat!

3